poniedziałek, 13 stycznia 2014

Liebster Award

 Bardzo dziękuje za nominacje do Liebster Award. Jestem też wdzięczna, że nie zapomnieliście o mnie :*

 Nie ukrywam nawet nie wiedziałam co to jest jednak Brill wszystko mi wyjaśniła ^_^ no i o właśnie ona mnie nominowała :D
Czas na odpowiedzi!

1.Skąd pomysł na pisanie bloga ?
 Pomysł wziął się od samego "źródła", czyli Cukierek <3. To był pierwszy blog, który mnie za interesował, wcześniej miałam styczność z blogami ale to nie było to. Po "spotkaniu" (w internecie) cukierka były już pomysły na blogi lecz nie wypaliło :D napisałam dwa posty z mojego codziennego życia....nie zbyt T_T Później Brill założyła bloga i mnie podkusiła żebym też zamorzyła.....tak naprawdę nie chciałam być gorsza.....żarcik :*
2. Jak Twoi znajomi zareagowali na wieść, że prowadzisz bloga ?
 Większość o tym nie wiem, znaczy może się domyślać bo w klasie tylko ja się interesuje takimi sprawami. A tak to nadal żyją z tą myślą wiec jest chyba ok.
3. Jaki jest wg Ciebie idealny chłopak/ idealna dziewczyna ?

                                                         ideał po mojemu


 Po pierwsze musi być z Korei no może też z innego kraju w Azji.....i to tyle :D
4. Jaki byłby Twój wymarzony prezent urodzinowy ?
 Bilet na koncert Boyfriend. To mój najukochańszy zespół ^,^
5. Jaki kraj chciał(a)byś zwiedzić i dlaczego ?
 Koree, ponieważ to Korea ~KEKEKE. Od roku to moje marzenie żeby tam wyjechać , już nie musze tam mieszkać. Mogę tam być nawet 5 minut, a i tak będę najszczęśliwsza. Też dlatego, gdyż ten kraj jest wspaniały, ma ciekawą kulturę, zwyczaje, tradycje.....i s z tego co czytałam są tam najlepsze kosmetyki :D
6. Jaki masz ulubiony owoc ?
 Jabłko i arbuz......jabłko codziennie a arbuz zazwyczaj w lato, to lepsze niż jakikolwiek lody :-)
7. Co jest Twoją pasją ?
 Od paru ładnych dni ten blog. 
8. Czy chciał(a)byś kiedyś zarabiać poprzez tworzenie bloga ?
 A który bloger by tego nie chciał? Robisz to co lubisz i jeszcze ci za to płacą!
9. Jaka jest teraz Twoja ulubiona piosenka ?
 Aktualnie TO.
10. Gdyby Twoi czytelnicy prosili Cię o spotkanie w mieście, które znajduje się dość daleko od Twojego, to zgodził(a)byś się ?
 Jeśli, mój blog rozwijał by się tak jak ja tego chce i byłoby dużo chętnych do tego to może bym jechała, z małą asystą :D
11. Najpierw przygotowujesz sobie o czym będziesz pisać, czy tematy przychodzą ci na myśl kila minut przed pisaniem posta ?
Bardziej przygotowuje się na to i obmyślam plan jak będzie to wyglądać.


No i to tyle. Odpowiedziałam na wszystkie pytanie. Jeszcze raz dziękuje za te nominację!

MOJE PYTANIA!
1. Co Cię podkusiło, aby zacząć pisać bloga?

2. Co jest twoim ulubionym zajęciem?
3. Czym jest wg Ciebie przyjaźń?

4. Jaki zawód chcesz wykonywać gdy dorośniesz?
5. Nuta którą teraz słuchać?
6. Jak reagujesz na "bezdomnego" na ulicy?
7. Może masz rodzeństwo. Jeśli nie czy chciałabyś/chciałbyś mieć?
8. O czym najczęściej marzysz?
9. Gdybyś posiadał/a wehikuł czasu, gdzie i kiedy udał/a-byś się w pierwszej kolejności?
10. Co wolisz obejrzeć film czy przeczytać książke. Uzasadnij dlaczego?
11. Jak sądzisz dlaczego ludzie często się zakochują?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz