poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Codzienny poranek i...

   Czyli jak Malinka zaczyna i kończy każdy dzień :-)

 Każdy inaczej zaczyna dzień, niektórzy ćwiczą z rana, inni wolą spać jak najdłużej i potem nie mogą się wyrobić z czasem :D A znowu ja nie jestem rannym ptaszkiem-najchętniej spałabym do 11- ale jeśli chodzi o dni tygodni od poniedziałku do piątku to NIESTETY trzeba się wyrzec kochanego łóżeczka ;((

Więc kiedy wygramole się z łóżka o 5-6 rano pije szklankę lub dwie wody,najlepiej niegazowanej, gdyż oczyszcza ona nasz organizm i przy okazji zwiększa nasz metabolizm ok. 30% co przydaję się przy zdrowym trybie życia. Czas na mycie buzi, czyli kuracja antybakteryjna firmy Ziaja. Na początku żel myjący po "wtarciu" żelu i osuszeniu twarzy daje tonik oczyszczający, kiedy wchłonie wklepuje krem redukujący trądzik
Taki zestawik można zakupić w aptece za 20 zł.

 Po wchłonięci kremu do buzi (XD) upiększamy nasz wizerunek naturalnym makijażem do tego jakaś fryzurka, ubranie i mycie zębów oczywiście :D Na śniadanko jakiś płatki, najczęściej płatki kukurydziane no chyba, że mama kupi jakieś kangursy- na bogato!! No i wio do szkoły ;-;

 Po ciężkim dniu...

 W pewnym poście wspomniałam o nocnych zabiegach :D jednak trochę się zmieniło, a bardziej szczegółowo całkowicie przeszłam na firmę Lirene:

  1. Oczyszczenie- płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu, idealnie czysta i zadbana skóra
  2. Mycie- żel oczyszczanie 3w1, skuteczne oczyszczenie połączone z efektem redukcji przebarwień skóry! (taka wskazówka z mojej strony, najpierw użyć go jako peelingu i pozostawić na skórze jako maska na jakieś 1o minut albo nawet dłużej- ostatni 2 godziny z tym siedziałam ^^)
  3. Tonik- tonik nawilżająco-oczyszczający
  4. Krem- kremo-żel z witaminowymi drobinkami do twarzy i pod oczy, skuteczna pielęgnacja w połączeniu z indyjską harmonią dla zmysłów! przy okazji ma ładny zapach :3

 Myślę, że tyle wystarczy i zastanawiam się nad kolejnym postem. Co powiecie na "Mój codzienny makijaż" byłoby to na zasadzie zdjęć mojej buźki jak to wykonać ^^ Piszcie w komentarzach :***

2 komentarze:

  1. Jak zwykle świetnie :**
    Ja nigdy nie umiem wstać rano... ale dziś wstałam o 6 - możesz mi pogratulować :3

    OdpowiedzUsuń